بهترین VPN های رایگان چه ویژگی هایی دارند؟

بهترین سرویس های VPN سال 2016

این روز ها حفاظت از حریم خصوصی آنلاین بسیار مهم شده است. هکرها توجه بیشتری به اطلاعات اینترنتی مانند کارت های اعتباری، ایمیل، رمزعبور، آدرس IP دارند. بنابراین کاربران باید اطلاعات آنلاین خود را امن نگه دارند. ما باید کاری کنیم که از دسترسی جاسوسی هکرها به اطلاعات شخصی خود جلوگیری کنیم. می توانیم از ابزار VPN برای امنیت اطلاعات آنلاین استفاده کنیم که هیچ کسی نتواند اطلاعات شخصی شما را پیگیری کند. هنگامیکه به سرویس VPN متصل شدید، VPN تونلی ایجاد می کند که داده های شما رمز گذاری می شود و دیگران نمی توانند ببینند شما چه کاری انجام می دهید. سرویس های رایگان و دارای هزینه بسیاری موجود می باشد. برخی نمی خواهند هزینه ای برای آن کرده باشند. شخصا، پیشنهاد می کنیم که سرویس های VPN را که دارای هزینه اشتراک هستند را استفاده کنید . اما برخی از افراد می خواهند از سرویس های VPN رایگان قابل اعتماد استفاده کنند، باعث رضایت ما است که بهترین سرویس های VPN سال رابه شما معرفی کنیم.

best-free-vpn-service

ما برخی از سرویس های VPN رایگان را بررسی کردیم و عملکرد بسیار خوب است. بنابراین لیست بهترین سرویس های VPN سال 2016 را بررسی کنید.

پیشنهاد اول : خرید vpn از FlyVPN

این سرویس VPN هر دو نسخه رایگان و دارای هزینه را دارد. برای نسخه رایگان، هر کسی می تواند برای تست یک حساب کاربری ثبت کند. اما با زمان محدود، در حدود 20 دقیقه، هنگامیکه اتصال قطع شد مجبورید 5 دقیقه منتظر بمانید تا بتوانید دوباره اتصال را برقرار کنید. هر کاربر می تواند این سرویس را 3 بار در هر روز تست کند. جزئیات VPN رایگان را در اینجا چک کنید. اگر شما نمی خواهید ثبت نام کنید ، می توانید تنها با یک حساب کاربری و رمز عبور آزمایشی موجود در لیست وارد شوید .

بررسی سرورهای VPN رایگان: ایالات متحده آمریکا، کره، چین، ژاپن، هنگ کنگ، مالزی، سنگاپور، تایوان، اندونزی، تایلند، ویتنام، فیلیپین، هند، انگلیس، آلمان، اسپانیا، روسیه، فرانسه، ترکیه، ایتالیا، استرالیا ، نیوزیلند، کانادا، مصر، مکزیک.

سیستم عامل: ویندوز، Mac OS X، لینوکس، iOS، آندروید (برای کاربران اندروید، برنامه FlyVPN اندروید را نصب کنید تا عضویت 19 روزه در سرویس رایگان VPNNN را بدست آوردید.)

مزایا: سرویس های VPN رایگان بسیار، عدم احتیاج به ثبت نام با کارت اعتباری، استفاده آسان)

معایب: زمان آزمایشی کوتاه

پیشنهاد دوم : خرید کریو VPN از  SurfEasy

کاربران می توانند این سرویس کریو را خرید و یا برای 7 روز بدون هزینه تست کنند، اما نیاز به ثبت نام با کارت اعتباری دارد. اگر می خواهید از آن تنها برای مدت 7 روز استفاده کنید ، فراموش نکنید که آن را کنسل کنید.

بررسی سرورهای VPN رایگان: کانادا، ایالات متحده، انگلستان، آلمان، فرانسه، برزیل، اسپانیا، ژاپن، سنگاپور، استرالیا، نروژ، لوکزامبورگ، ایتالیا.

سیستم عامل: ویندوز، Mac OS X، iOS، آندروید.

مزایا: اتصال بدون قطع شدن، استفاده آسان.

معایب: نیاز به کارت اعتباری برای ثبت نام، مدت آزمایشی محدود

VPN جایگزین: SoftEther VPN در کنار خرید کریو و خرید vpn

پس از بررسی خرید vpn و خرید کریو ، این یک سرویس رایگان است که سرورهای VPN بسیاری از کشور ها را شامل می شود. اما این سرورها ثابت نیستند، گاهی اوقات برخی سرورهای VPN هستند برخی اوقات آنها سرورهای VPN نیستند.

بررسی سرورهای VPN رایگان: کره، ژاپن، سنگاپور، لیست سرورهای VPN رایگان را بررسی کنید.

سیستم عامل: ویندوز

مزایا: شما می توانید این VPN رایگان را همیشه استفاده کنید، اما برخی نمی توانند به آن متصل شوند.

معایب: سطح رمزگذاری پایین، روی تلفن های همراه پشتیبانی نمی شود.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net