از سرویس های VPN غیر رایگان امنیت را بخواهید

سرویس های VPN رایگان از حریم خصوصی شما حفاظت نمی کنند

danger-of-free-vpn

هیچ چیزی در جهان رایگان نیست. هر چیزی قیمتی دارد و هر چیزی که هزینه نداشته باشد بی ارزش است. به طور کلی، هر چیزی بی ارزش باشد نباید به کار گرفته شود. پس چه چیزی واقعا رایگان است؟ برنامه ای که دانلود می کنید، نرم افزاری که شما استفاده می کنید، وب سایتی که شما استفاده می کنید؛ آیا اینها واقعا رایگان هستند؟

واقعیت این است لازم نیست شما چیزی برای فعالیت های ذکر شده پرداخت کنید، بنابراین همه آنها رایگان اند، درست است؟ بیایید همه این چیزهایی را که رایگان تصور می کنیم در چهارچوب گسترده تری ببینیم. شرکتهایی که برنامه های کاربردی یا سرویس های رایگان ارائه می دهند در واقع از شما به عنوان یک ارز زنده برای تجارت خود و رسیدن به انگیزه های بزرگتر استفاده می کنند.

اخیرا یک ارائه دهنده VPN، Hola بخاطر سوء استفاده از پهنای باند کاربران و کاربرانی که کلا بی اطلاع بودند گرفتار شد. در تمام این مدت آنها از بوت نتها استفاده می کردند. آشکار است که هیچ چیزی رایگان نیست. جهان پر از فریب است و دنیای دیجیتال یک استئناء نیست.

اکنون، یک مثال ساده می زنیم، شما یک برنامه برای موبایل دانلود می کنید. در طول نصب از شما سوال می شود که آیا می تواند به دوربین، میکروفت، فایل ها، SMS، گزارشات تماس و غیره دسترسی یابد. و شما به سادگی قبول می کنید بدون اینکه درباره آن فکر کنید. شما در این مدت بسیار سهل انگارانه عمل می کنید. همه این شرکت ها به این طریق به اطلاعات خصوصی شما دسترسی می یابند. شرکت ها اطلاعات شما را برای ارائه به شرکت های بازاریابی استفاده می کنند. زیرا در عصر دیجیتال همه افراد دوست دارند درباره دیگران همه چیز را بدانند!

بنابراین با VPN چگونه می توانید خصوصی بمانید؟

حریم خصوصی یکی از نیازهای اساسی افراد است، اما در عصر دیجیتال، همه دستگاه های دیجیتال شما مانند PC، لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند و غیره آسیب پذیر هستند. همه آنها مستعد مواجه شدن با هک و سرقت اطلاعات هستند. داده ها مشکلات زیادی پیدا می کنند. امنیت و حریم خصوصی دست به دست می چرخند.

به منظور اینکه امن و خصوصی بمانید؛ نیاز به استفاده از شبکه خصوصی مجازی یا خرید VPN برای فعالیت های آنلاین خود دارید. یک VPN در واقع هویت آنلاین شما را تضمین می کند و همه داده های آنلاین از طریق تونلینگ امن می شوند، بنابراین می تواند هر کاری را به صورت آنلاین انجام دهید بدون اینکه نگران هک شدن اطلاعات خصوصی خود توسط هر کسی باشد.

اما، برای بدست آوردن چیزی باید چیزی را پرداخت کنید. همانطور که قبلا گفته شد، هر چیزی دارای قیمتی می باشد. انتخاب یک کریو VPN رایگان می تواند شما را با میل و اجازه خودتان در معرض نقض حریم خصوصی قرار دهد.

پس بهترین انتخاب وی پی ان چیست؟

بهترین راه حل انتخاب سرویس های فروش VPN برتر است که دارای میلیون ها مشتری راضی در سراسر جهان هستند و می توانید با خرید آنها و پرداخت هزینه یک بسته نرم افزاری از ویژگی های مورد نیاز را تهیه کنید. خرید کریو VPN از ارائه دهنده قابل اعتماد همچون parsvpn.net دسترسی به وب سایت هایی که بصورت جغرافیایی مسدود شده اند، پنهان کردن هویت شما، تماشای برنامه های تلویزیونی، موزیک، فیلم را برای شما امکان پذیر می کند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net